Pre nego što se odlučite da postanete lokalni vodič i ocenjujete određena mesta koja posećujete i obilazite, evo nekoliko saveta koji će vam pomoći kako to što lakše da uradite.
Prilikom pretrage odgovarajućeg objekta najbolji način da započnete pretragu je da ukucate u brzu pretragu mesto koje tražite. To može izgledati ovako „restorani na kalemegdanu“ ili „restorani savski kej“ i potvrdite vašu pretragu.
Pomognite svojim iskustvom mnogim ljudima
Postanite deo globalne zajednice i postanite lokalni vodič koji pomaže milionima ljudi u Beogradu ili Srbiji da otkriju nova mesta deljenjem lokalnog znanja i iskustva. Svi mogu da doprinesu svojim iskustvom. Način kako to da uradite je veoma lak. Sve što je potrebno je da deljenjem recenzija, slika i znanja kao lokalni vodiči utičete na to kako se milioni ljudi kreću i istražuju svet. Postavite pitanje ili odgovarajte na postavljena pitanja. Ostvarite svoj uticaj u zajednici i informišite druge ljude. Vaši doprinosi informišu ljude o onome što im je važno, olakšavaju pronalaženje onoga što im treba i podržavaju mala preduzeća.
Svaki preduzetnik teži da njegovo poslovanje bude što uspešnije, a da kvalitet usluga i proizvoda bude što bolji.
Osmislili smo način kako da ocenite kvalitet usluge koju ste dobili u restoranu, kafiću ili bilo kom drugom objektu koji se nalazi na portalu Gradski vodič.
Budite lokalni vodič u Beogradu i ocenite kvalitet proizvoda ili usluge
Većina kafića koje svakodnevno posećujemo ne obraća pažnju na servis i na kvalitet usluge koju će ponuditi gostu.
Pa tako, svako je nekada doživeo da mu se konobar ne osmehne, već je namršten i ne ljubazan. Često ne znaju da kažu „izvolite“ ili “ dobar dan“ što je svakako prvi utisak po ulasku u objekat. Od ljubaznosti i kvaliteta usluge koju nam ponudi osoblje restorana ili kafića obično zavisi i bakšiš koji ćemo ostaviti osoblju. Servis podrazumeva da objekat vam ponudi ispoliran pribor za jelo, da vam se zameni piksla ukloliko ste pušač, ponudi pomoć ako imate malo dete i sve ostalo što spada u servis ugostiteljskog objekta.
Ovo je svakako jedan kriterijum koji zaslužuje da se ocenjuje je servis ili usluga.
Kao lokalni vodič ocenite kvalitet hrane
Drugi kriterijum koji zaslužuje ocenjivanje je svakako kvalitet hrane ili pića koji se služi u ugostiteljskom objektu. Imate priliku da ocenjujete da li vam je porcija bila mala ili velika, zatim da li je jelo bilo ukusno i da li je ispunilo vaša očekivanja. Ocenite i kvalitet namirnica koje se koriste za pripremu jela, da li je vino koje vam je posluženo kvalitetno ili nije, da li je koktel lepo aranžiran ili je poslužen bez dekoracije. Nudimo vam priliku da svoje utiske podelite sa drugima i na taj način preporučite objekat ili mu date primedbu za poslovanje.
Ocenite ambijent prostora i sadržaj koji nudi
Treći kriterijum je ambijent objekta. Ovde se ocenjuje eksterijer i enterijer samog ugostiteljskog objekta. Tu spada kvalitet sobe ili prostora, sadržaj koji se nudi u sklopu tog objekta. Da li je objekta prilagođen maloj deci i da li imaju sadržaj za decu. Ukoliko vas ugostiteljski objekat pozitivno iznenadi obavezno ostavite u komentaru, šta je to što vas je oduševilo. Ukoliko imate neku primedbu ili sugestiju svakako napišite.
Ocenite cenu usluge
Na kraju ostavili smo još jedan kriterijum koji bi mogli da ocenite, a to je cena proizvoda ili usluge. Obično se kaže da svaka roba ima svog kupca, ali treba uvek uvažiti sud gostiju, jer zbog njih i ugostiteljski objekti i postoje.
Ukliko mislite da je cena previsoka, ili pak da hrana ili piće – određena usluga zaslužuje više, napišite u komentaru. To će svakako uticati na poslodavca da razmisli o korigovanju cene svoje usluge ili proizvoda.
Ukoliko smo vas zainteresovali pridružite se još danas portalu Gradski vodič i aktivno učestvujte u stvaranju najboljih mesta za izlazak, hranu, provod, proslavu ili prenoćište.