Sve veći broj kompanija prepoznaje prednosti pouzdanih i posvećenih portala, kao što je Gradski vodič, kako bi poboljšali ukupnu sliku svoje kompanije. Kompanije koje žele biti ispred konkurencije moraju se prilagoditi novim načinima komunikacije, a ne samo slediti tradicionalna pravila koja su definisala korisničku uslugu u prošlosti.
Portal Gradski vodič pruža kupcima trenutni pristup informacijama, omogućava personalizaciju i štedi dragoceno vreme i organizacione resurse.
Portal Gradski vodič osmišljen je kao skup funkcija samopomoći koje su otvorene krajnjim korisnicima (odnosno kupcima) i kojima se može pristupiti putem web stranice kompanije.
Svaka firma koja se reklamira na portalu, svojim krajnjim korisnicima prestavlja prvu liniju podrške da pronađu informacije. Pored toga nudi im usluge kako bi rešili svoje probleme.
Portal Gradski vodič omogućava kupcima brz i direktan način dobijanja odgovora na razna pitanja i probleme.
Portal Gradski vodič je takođe izuzetno efikasan način za dolaženje do novih kupaca. To će dosta uticati na jačanje odnosa između kupaca i poboljšanje odnosa između kompanije i kupca.
Dobar portal pruža opipljive koristi servisnim stolovima, krajnjim korisnicima i poslu u celini. Ukazaćemo vam samo na neke od prednosti portala za kupce i preduzeće koje se reklamira na njemu.
Portali smanjuju troškove za korisničku podršku. Dovoljno vam je da se reklamirate na našem portalu i to će doprineti da vaši korisnici budu informisani o svemu. Portal će vam omogućiti nove kupce koji su zainteresovani za vašu uslugu.
Zašto koristiti e-poslovanje i u čemu vam može pomoći?
• poboljšati usluge i omogućiti pristup kupcima izvan vašeg lokalnog tržišta
• pomoći vam u promociji vašeg poslovanja na troškovno učinkovit način
• pomoći vam u učinkovitijem organiziranju poslovnih procesa
• osigurati vam brži pristup mreži poduzeća
• omogućiti vam uspoređivanje proizvoda i cijena da biste osigurali najbolju ponudu
• omogućiti vašem poduzeću da drži korak s konkurencijom ili da ju prestigne
• sniziti troškove poslovnih transakcija
• povećati vašu vidljivost i poboljšati pristup za vaše kupce i dobavljače
• omogućiti vam komunikaciju i poslovanje izvan ureda
• olakšati vam komunikaciju s partnerima kao što su dobavljači, banke i državne institucije
• olakšati vam naručivanje roba i/ili usluga.